mondaiga

Alla inlägg under februari 2013

Av Halloween Scary - 26 februari 2013 20:43

Nu vet jag säkert!

Min kille hatar mig!!

Han slog mig idag.. La sig i mitt liv och gjodre illa mig så att det fortförande känns!

Och även om jag sa sluta minst 3 ggr så gjorde han inte det..

Han bröt typ nästan min handled..

  

Mitt livär meningsöst nu..

Jag kan lika gärna ta självmord nu..

Livet är över..

Borde skuta mig nu.. 

   

Men det finns ett problem med det..

 

Jag är för feg..   

 

Hjälp mig imorgon kanske jag får tillräckligt "nog" så att jag bara bryter ihop på en lektion och springer ut!!

Och jag är en inte sån där person som "brukar" visa så mycket att jag är t.ex rädd eller ledsen eller deprimerad.. så..


Av Halloween Scary - 25 februari 2013 20:01

Hej..

Jag tror inte att min kille tycker om mig längre, det känns som han försöker att undvika mig..

Och jag vill inte förlora honom..

Mitt liv är helt meningslöst utan honom!

Jag kunde bara gå och skjuta mig själv redan nu!!

           

Jag vet inte vad jag ska göra!!!

        

 

 

Jag hade en liten "dikt" i huvudet på skolan idag..:

 

 

"Även om du är här, är du alltid borta..

Även om du håller mig i din famn, så saknar jag dig..

Jag vill bara brista ut i gråt, i dina armar..

Men dom verkar inte vara välkomnande..

För dig så är jag som dammstoft..

Är jag inte värdig dig..?

Jag ligger på marken..

Jag sjunker genom dess yta..

Ingen kommer..

Kommer och räddar mig..

Jag drunknar..

Rädda mig!!

Nu dör jag.."

 

 

Det är så det känns..

 

Och nu blir jag utskälld* av min förjävliga Mara-mamma för att jag skriver av mig mina känslor så att jag inte ska ta själv mord!!   

  

JAG HATAR DIG MORSA!!! OM JAG NU SKA KALLA DIG DET!?!?!?!?!

HON HATAR MIG!!!!!!!!!!!!!!!

VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA DETTA!?!?!?!?!

 

 

Wish i chould kill u!!

  

 

 

Det är ingen som förstår mig!!!!

Jag borde ta självmord!!!!!

 

Av Halloween Scary - 24 februari 2013 20:52

Hej..

 

Igår natt skypade jag med min kille..

Och jah berättade att jag ville bli modigare.. Och jag har ju rädsla för nakenhet och naturliga saker och sånt, jag tycker att det är pinsamt..  

Och jag.. typ försökte, jag var jätte nervös och då satt jag där med bara typ.. Underkläder..   

Ångrar mig typ az mycket nu..  

men som tur var verkade det inte som om min kille brydde sig om mig (som alltid när vi skypar..). Han kollade på en serie tror jag..

Och imorgon så är det skola.. ÅÅÅÅÅÅÅÅåååååhhhhh!!!!!!  

Jag kmr typ generas ihjäl om jag träffar honom.. Vilket jag tror att jag kommer att göra, efter som vi får i samma klass..   

Jag vet att min bäzza läser bloggen och till dig my-bff, snälla tyck inte att jag e konstig!!

Jag vill bara övervinna min rädsla så att jag slipper vara rädd varenda gång jag är men min pojkvän..

   

Jag tror att jag sagt hur rädd jag varit..

Bli inte sur ((eller vad tusan)) på mig snälla!!

 

  

 

Och jag hoppas att min kille inte påpekar eller frågar om det..

ÅÅÅÅHH!!! GGUUUUUUUDDD varför är jag alltid tvungen att ångra allt jag gör?!!?!?!?!???  

 

 

Vad ska jag göra nu måste ni verkligen hjälpa mig!!!! Det här är i prioritet

 1

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!

 

Snääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

ääääääääääääääääääääääälla!!

 

 

 

Ni måste verkligen hjälpa

 

mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Halloween Scary - 24 februari 2013 07:15

Jag saknar dig även om du sitter här bredvid,

Lägger du ens märke till att jag finns till?

Du säger ingenting, du gör inget.

Vad gör jag för fel min älskade?!

Berätta, jag kan göra allt för dig!

Deppighetens kalla händer fångar min nacke och släpar mig sedan bort ifrån dig..

Jag tjuter ut min rädsla i luften.

Deppigheten släpper mig i ett stup,

Jag faller, mot min undergång, långsamt, smärtsamt..

Rädda mig, min prins!

Men du är inte där..

Du låter mig flyga genom luften, ner mot marken.

Befria mig från denna mardröm!

Jag vill inte mer nu!

Skona mig!!


((Jag vet jätte dåligt, men jag är inte så bra på att uttrycka mig med ord.. Jag försökte så gott jag kunde..))


Av Halloween Scary - 23 februari 2013 22:10




 

Jag ritade den här nar jag lyssnade på en låt som heter love is war av hatsune miku..




 

En chibi..




 

Jah vet den är inte klar men jag tycker att den får vara så.. för jag orkar inte bry mig..




 

header*




  

min första icke manga bild på länge..










Detta bara för att lätta upp stämningen lite..

Av Halloween Scary - 23 februari 2013 15:06

Kon'nichiwa..

Jag har haft data-förbud så jag har inte kunnat skriva den här veckan.

Om jag inte hade haft det hade jag skrivit igår, onsdags och i torsdags..

 

 

Men jag kan berätta om det nu istället..

 

 

Börjar med i onsdags..

 

När jag var hemma hos min kille då låg vi i hans föräldrars vattensäng

och kollade på en anime på hans mobil..

Och då höll jag i hans arm, typ kramade den.. Då rörde hans hand mig.. Ja på ett "lite" privat ställe..

Och jag blev typ as rädd.. Men det märktes typ inte, eftersom jag ofta döljer mina känslor..

Sen gick vi in på hans rum..

Och alltså han la sig i sin säng och typ drog ner mig i den..

Sen så typ kramade han mig, och när jag skulle upp så tog han mig så igen (alltså "där")..

Men sen när jag kom hem så frågade jag lite om det och det vart ett litet missförstånd, han hade trott att jag ville att han skulle göra så..

Men han sa också att han inte vill att det ska hända igen.. Och det är jag glad för..

Men ändå så är jag typ jätte rädd nu.. Och på torsdagen så sa han något i stil med

"Jag skulle aldrig göra något som du inte vill eller vara elak mot dig.."

 Och för första gången känns det som någon bryr sig om mig.. 

Och jag tror att jag kan lita på honom..

 

 

(( Han har sagt att han inte är en sån där person som är typ sexistisk eller hur man

nu stavar det.. Och han har inte visat på något sätt att han inte menar det..))

 

 

 

På torsdagen

 

jag inte äta alls jag var inte hungrig och var jätte trött eftersom jag inte kunnat sova på typ två nätter..

Och så var jag jätte rädd för min kille för dagen innan även om jag visste att han menade det han sa om att han inte ville göranågot mot mig..

Och alla mina kompisar, som alltså är min bästis en till och min kille, började bry sig och säga " men du måste äta" och massor av sånna saker..

 

 

Igår

 

Igår mådde jag lite bättre än dagen innan.. Men min bästis verkade lite sur, men när jag frågade henne vad det var så sa hon bara surt "ingenting!!" Men jag trodde inte det men hon ville inte berätta hon sa att hon skulle skriva det på hennes blogg när hon kom hem, eftersom hon inte ville säga det personligen till mig..

Sen var jag hos min kille..

Och då betedde han sig som om han ville vara typ så långt bort från mig som möjligt.. Jag vart jätte ledsen, jag började nästa gråta för att jag inte förstod varför han hade gjort så mot mig.. Men han själv betedde sig som om allt var normalt..

 

Dagen blev knappast bättre när jag kom hem och kollade på min bästis blogg.

Jag trodde jag skulle sprängas av chock, hon trodde att jag inte ville vara hennes bästis längre,

Jag blev så ledsen av mitt misstag så att jag började gråta..

Jag hade glömt att jag skulle vara med henne den dagen!

Jag grät jätte länge.

När jag kunde se igen efter alla tårar så S.M.S:ade jag en massa förlåt, i hopp om att hon skulle ändra sig..

Jag vet inte om hon gjorde det..

Jag hoppas att hon gjorde det för jag är hemskt ledsen att jag glömde.. 

Även om jag frågade henne massor av gånger för att vara säker fick jag nog inget riktigt svar, eller i alla fall inget svar som jag lyckades förstå..

 

Men min kille berättade sen sent på kvällen att han hade bettet  sig så för att han inte ville skrämma mig mer än han redan gjort.. Och det lättade lite för mig då...

 

 

Ja det var väl det.. Jag hoppas ni kommenterar för nu behöver jag verkligen er hjälp med min kille jag vet inte hur jag ska göra...

 

 

Hejdå..

Av Halloween Scary - 1 februari 2013 18:30

Alltså.. Jag e az deppig nu!!

Gissa varför? o.O

Jo för ingen kan berätta sina problem för mig, då känner jag mig som en dålig kompis, en som ingen litar på.. Men när jag frågar dom om dom tycker så svarar de bara "nej då!".

Jag blir inte deppig av andras problem, särskilt inte när det berättar dom för mig.. Jag blir bara deppig av mina egna konstiga dumma problem! Jag menar jag skriver ju här när jag orkar och känner för det.. men ere någon som hjälper mig eller svarar?! NEJ!! "Hjälp mig " skriver jag! Men ni svarar inte! Det e som att skrika  ut mot en tom skog, problemen studsar på träden och gör det 1000 ggr värre! Varför har jag ens en blogg då ni ska hjälpa mig om ni inte ens försöker hjälpa mig!!!!

Presentation


Dysterheten stryper mig!!
Min värld går under...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad känner du när du läser min blogg?
 Inget
 Glad att du delar med dig
 Glad att se att någon mår dåligt
 Arg för att du inte gör ett skit åt dina problem
 Arg på dom som sårar dig
 Ledsen att höra att du mår dåligt
 Ledsen för att jag inte kan sluta läsa den även om jag inte vill
 Rädd att det ska hända mig
 Rädd att ännu värre saker kommer att hända dig
 Irriterad på att det måste finnas så många jävla idioter
 Irriterad på att du inte dödar de där jävlarna
 Fina bilder! :)
 Rita mer bilder till bloggen
 Sluta dela med dig av allt skit, håll det inom dig
 Du är dålig på att rita
 Radera bloggen!
 Såna som du behövs inte
 Du klagar på att vi aldrig hjälper dig, vafan gör du då?!
 Azzå... Jag har bättre saker att göra än att bli deprimerad
 VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gěi wǒ liúyán


Ovido - Quiz & Flashcards