mondaiga

Alla inlägg under maj 2013

Av Halloween Scary - 31 maj 2013 17:46

JAG ÄR SÅ LEDSEN JAG KOMMER ATT BERÄTTA OM DESSA 2 DAGAR JAG VARIT BORTA JAG HAR GLÖMT MEN JAG HINNER INTE STÄNGA AV CAPS LOCK.. JAG MÅSTE STÄNGA AV NU!! :/




HEJ DÅ!

Sry

Av Halloween Scary - 28 maj 2013 20:35

Jag kan inte lägga upp bilder på ett tag för det strular lite med datan..

Sry  ska försöka fixa det..

G.

Av Halloween Scary - 26 maj 2013 15:15

R.

I.

L.

L.

A.

 

Snart ska jag grilla marshmallows   

Av Halloween Scary - 26 maj 2013 14:41

Ni vet killarna som "gillar" mig..?

Dom gav mig blommor idag (igen) sen sa dom "du e fin".

Och sen sa dom lite senare "vad heter du nu igen..?

 

 

  

 

 

Oseriöst...

Av Halloween Scary - 26 maj 2013 10:18

Ohayou (för en del av er)..

 

Asa har bara börjat och killarna är i gång med tramset..

Jösses det är ju lite skumt att dom orkar med..

Aja snart (eller om ett tag) ska ni få min bild som jah arbetat med..

Det är en tavla faktiskt.. Det vart klar i morse...

Jag vakande kl 4 ungefär.. Hade inget att göra.. Det var ganska tråkigt..

 

 

 

 

Aja nu Ska jag hajpa min blogg och sätta upp det i rampljudet sen så ska jag kolla på en anime tror jah..

 

 

*Asa betyder morgon

xD

Av Halloween Scary - 25 maj 2013 21:02

Hej idag på kort tidsboendet.:

Killar som fjantar sig..

Killar som fnissar och gömmer sig när jag kmr..

Killar som säger "du  e fin..!" och stänger snabbt dörren..

Killar som fnissar och vågar komma nära och sen springa iväg..

 

(samma killar)

Av Halloween Scary - 25 maj 2013 16:49

Min data har inte funkat så ag har int e kunnat  gå in på webläsaren..

Aja ska ge er en bild jag målade igår kväll..

 

 

 

 

snart

Av Halloween Scary - 24 maj 2013 12:05

Hej ritat på en bild nu ska försöka få ut den på bloggen..

 

 

Ska till skolan på måndag eller tisdag......

 

 

 

 

 

Tp mig xD

 

 

 

 

Ska föreställa gumi [Lady face]

 

 

 

 

 

Ska Föreställa en skål med frukt

   

 

 

 

Det som var på mina naglar (nagellack*)

    

 

 

 

Det var det -.-'

 

 


Är på "music maker jam" nu och ska försöka göra musik..

 

 

Jaane

Presentation


Dysterheten stryper mig!!
Min värld går under...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad känner du när du läser min blogg?
 Inget
 Glad att du delar med dig
 Glad att se att någon mår dåligt
 Arg för att du inte gör ett skit åt dina problem
 Arg på dom som sårar dig
 Ledsen att höra att du mår dåligt
 Ledsen för att jag inte kan sluta läsa den även om jag inte vill
 Rädd att det ska hända mig
 Rädd att ännu värre saker kommer att hända dig
 Irriterad på att det måste finnas så många jävla idioter
 Irriterad på att du inte dödar de där jävlarna
 Fina bilder! :)
 Rita mer bilder till bloggen
 Sluta dela med dig av allt skit, håll det inom dig
 Du är dålig på att rita
 Radera bloggen!
 Såna som du behövs inte
 Du klagar på att vi aldrig hjälper dig, vafan gör du då?!
 Azzå... Jag har bättre saker att göra än att bli deprimerad
 VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gěi wǒ liúyán


Ovido - Quiz & Flashcards