mondaiga

Alla inlägg under juni 2013

Av Halloween Scary - 27 juni 2013 17:17

hej.. jag har dataförbud det är därför jag inte bloggat.. :/

sry för det  kmr ha det länge länge till så ni kanske kan kolla in på min blogg när skolan startat igen   

 

 

aja..

 

venne vad jag ska skriva...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

 

jag vet..(!)

Jag har hittat ett band som jag gillar det är lite min stil..

bandet heter tp :get scared

och  jag har lyssnat på: sarcasm, hate, problematic & dancing with the dead

 

och jag gillar dom as mkt.. aja...

 

har inget mer att skriva..

 

 

 

 

Hej då..

Av Halloween Scary - 3 juni 2013 21:02

Hinner nte så ledsen att jag glömt att blogga ska försöka komma ihåg imorgon

Presentation


Dysterheten stryper mig!!
Min värld går under...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad känner du när du läser min blogg?
 Inget
 Glad att du delar med dig
 Glad att se att någon mår dåligt
 Arg för att du inte gör ett skit åt dina problem
 Arg på dom som sårar dig
 Ledsen att höra att du mår dåligt
 Ledsen för att jag inte kan sluta läsa den även om jag inte vill
 Rädd att det ska hända mig
 Rädd att ännu värre saker kommer att hända dig
 Irriterad på att det måste finnas så många jävla idioter
 Irriterad på att du inte dödar de där jävlarna
 Fina bilder! :)
 Rita mer bilder till bloggen
 Sluta dela med dig av allt skit, håll det inom dig
 Du är dålig på att rita
 Radera bloggen!
 Såna som du behövs inte
 Du klagar på att vi aldrig hjälper dig, vafan gör du då?!
 Azzå... Jag har bättre saker att göra än att bli deprimerad
 VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gěi wǒ liúyán


Ovido - Quiz & Flashcards