mondaiga

Alla inlägg under november 2013

Av Halloween Scary - 30 november 2013 11:53

Hej...

Det gör ont att vara kär...

Det vet jag... För att...

Jag är kär... Men han är inte kär i mig... Jag har varit kär i honom enda sen innan vi vart ihop...

Sedan gjorde han slut med mig inte så långt ifrån min födelsedag - vilket inte spelar någon roll, för jag hatar att fylla år .

Sen blev han ihop med min bästa vän, och sårade henne - vilket sårade mig också - genom att behandla henne som luft. Han sa aldrig till någon av oss om han inte var kär i oss...

Jag brukar vara hemma hos honom... Men inte för att träffa honom, utan för att träffa hans mamma. Hon är så trevlig, vilken tid på dygnet det än är...

För några veckor sen kom jag hem till honom efter att ha kollat på en anime som heter "school days" huvudpersonen där påminner om honom. Och det han gjort mot mig och min bästa vän. vilket gjorde mig väldigt deprimerad, det ledde till att jag slutar att äta och nu har jag ätit jätte dåligt jätte länge p.g.a animen och honom - Rikarudo-kun .

I alla fall...

Så var jag hemma hos honom för jag hoppades att han skulle kunna göra mig på lite bättre humör så att jag skulle kunna börja äta igen. Men så blev det inte.

I början när jag var där så var han bara "otrevlig" och struntade fullständigt i mina känslor. Sedan tryckte han ner mig i deras soffa i vardagsrummet...

Och liksom började - vill inte använda ordet "tafsa"- röra mig.. på lite jätte privata ställen... Det var både obehagligt och gjorde ont. Sedan kysste han mig så hårt att jag knappt kunde andas och jag trodde seriöst inte att jag skulle överleva.

- Just nu känner jag mig ganska modig som berättar allt det här...

Och när jag skulle gå hem så kunde jag knappt resa mig av chocken och jag kände mig jätte yr och trodde seriöst att jag skulle SPY! Men som tur var hände inte det.

Han gick med mig enda hem för säkerhetens skull antar jag, även om jag sa att han inte behövde...

Sedan frågade jag om han hade börjat "gilla" mig igen. Då svarade han att han trodde det, men var osäker. - Vem gör seriöst sånt mot någon man inte vet om man är kär i!? Senare sa han att han inte var kär i mig längre. Så jag antar att han var kär i mig i ca 3 timmar.

Sen så har han ju börjat i bågskytte, som jag också går i. Och jag blir så jävla deprimerad så jag har faktiskt försökt att ta livet av mig, men tyvärr har det inte gått så bra... Jag har fått massa fula sår efter mina försök som jag döljer med  "mjukisbyxor" och långärmade tröjor. Jag mår bara sämre och sämre för varje dag som går, men jag försöker dölja det så gott det går. 

Och här kommer kanske en chock för er, men jag är fortförande kär...  I honom... 

Det spelar ingen roll vad han säger eller gör jag kan inte sluta vara kär..!

 

Det gör ont att vara kär...

Och jag är rädd att jag ska överleva...

 

Av Halloween Scary - 7 november 2013 10:33

Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ledsen att jag itne bloggat har inte känt för det men kan berätta lite nu vad som har hänt..:

 

Jo, kolla (Emm... han den där duden som var min pokjvän minns int e vad jag kallade honom.. vi kallar hon nu mera för.. :) Mushi-kun (okej..? :)) hade ju gjort slut med mig, venne om jag berättade det.. Iaf  så vart han tsm med min "bästis" (som jag inte minns vad vi kallade henne..)  tp inte så lång efter att han gjorde slut med mig.. Och efter som jag älska mina kompisar så JÄTTE JÄTTE JÄTTE mkt så gick jag hem till honom och sa att han inte skulle såra ( vi kallar henne...)  Minto-chan. Och han LOVADE värkligen att han inte skulle såra henne.  Sen så hände det en sak på skolan så att jag inte fick komma dit.. (tänker inte ta upp  vad som hände) Och då THE EFING FÖRST HAN GÖR ÄR ATT...!!!! Gissa det kan inte vara så svårt.. 

 

SÅRA HENNE! VILKET JÄVLA SVIN!!!!!!!!!!!!!!! 

 

BEHANDLAR HENNE SOM LUFT LXM!?

 

 

VILKEN JÄVLA POJKVÄN GÖR DET?!

 

SERIÖST?!

 

 

Och båda dom har börjat på bågskytte nu , och hon kan knappt gå dit BARA FÖR 

 

HAN ÄR DÄR?!

 

Like WTF?! Bild:

 

 

 

 

 

 

Det som står kommer ifrån låten "birou" gjord av bandet "Royz" från Japan

 

 

// yane..

Presentation


Dysterheten stryper mig!!
Min värld går under...

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vad känner du när du läser min blogg?
 Inget
 Glad att du delar med dig
 Glad att se att någon mår dåligt
 Arg för att du inte gör ett skit åt dina problem
 Arg på dom som sårar dig
 Ledsen att höra att du mår dåligt
 Ledsen för att jag inte kan sluta läsa den även om jag inte vill
 Rädd att det ska hända mig
 Rädd att ännu värre saker kommer att hända dig
 Irriterad på att det måste finnas så många jävla idioter
 Irriterad på att du inte dödar de där jävlarna
 Fina bilder! :)
 Rita mer bilder till bloggen
 Sluta dela med dig av allt skit, håll det inom dig
 Du är dålig på att rita
 Radera bloggen!
 Såna som du behövs inte
 Du klagar på att vi aldrig hjälper dig, vafan gör du då?!
 Azzå... Jag har bättre saker att göra än att bli deprimerad
 VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gěi wǒ liúyán


Ovido - Quiz & Flashcards